Träning!

Jag var och träna igår på Gröndal i Eskilstuna, crossbanan va torr på vissa ställen och blöt på vissa så det vart ganska svår åkt och halt. Men jag känner själv att det bara går snabbare och snabbare, det känns riktigt skönt att de går åt rätt håll iallafall:)
tog även ett nytt hopp som inte är stort men lite små knixit för precis efter hoppet så svänger det höger,



Efter träningen så kolla vi på träningsmatch i speedway så när dom var klara så skulle jag prova daniel hendersons hojj. Jag fattar inte att dom får det i se så lätt ut. Men de va sjukt svårt och jobbigt! Får se om jag ska prova nå mer framöver:) //Linus

Kommentarer
Postat av: SOFIA

En ny bloggdesign nu till sommaren? Gratis bloggdesign som du själv får designa.



Va då med i min tävling. Hur enkelt som helst.

Http://sofiahanden.blogg.se

2010-06-20 @ 23:40:36
URL: http://sofiahanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0