KM i enduro

Jag var med på smk södermanlands klubbmästerskap. Det var två heat med 3varv vardera, dom startade två och två med 20 sekunders mellanrum. I första heatet så gick ja ut först ihop med Peter Stjernström. Jag tog starten och det gick bra, hade ett bra flyt skulle bara behövt lite mer arm muskler. men ja sluta 1 heatet på en 5:e plats

I andra heatet gick ja med ut först, jag starta ihop med Daniel Karlsson han tog starten och ja hängde på. Så precis innan varvning gick han omkull så skulle jag gå på insidan så gled ja ner i ett spår och ramla jag med, klantigt som fan! Så låg ja och jaga han hela tiden så kom Robin Berg och skrek lite på mig så ja åkte åt sidan så han kunde åka om det var bara det att där ja körde åt sidan låg det en stock som ja inte fick upp framhjulet över så drog en lite krash där. Så tappa jag på Daniel så jag tog i som fan på sista varvet och kom i fatt, så låg jag tätt bakom och hoppades på att han skulle göra ett misstag men så vart det ju inte så jag försökte stänga han i sisa svängen innan mål så vi gick ihop axel mot axel men han tog mig med 1 sekund tillslut riktigt rolig racing! Och i sista heatet sluta jag 3:a i Helt klart godkänt! vart totalt 4:a av 14st helt okej för att vara första tävlingen:) Måste tacka familjen som hejja på mig i skogen!


Mattias Lund

Erkki Rintanen

Pekka Sassi

Jag (Linus Johansson)

Tomas Eriksson (kusin)

Robert Holmberg

Daniel Karlsson

Jag (Linus Johansson)

Markko Salo

Peter Stjernström

Andreas Bertils

Josefin Gustafsson
Robin Berg

Det va nog dom flesta bilderna
Glöm inte kolla våran sponsor www.Eddyemery.com för gryma kläder!

// linus

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Snygga bilder, måste vara två proffsfotografer som tagit dom :)

2010-06-28 @ 22:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0